
“Урагш алхъя” төслийн Хэвлэл мэдээллийн зах зээлийн аудит тайлангийн танилцуулга болж байна. Уг тайлангийн хүрээнд “Хэвлэл мэдээллийн салбарт бизнес загвар нутагшуулах нь, боломж ба сорилт” панель хэлэлцүүлгийн үеэр “Урагш алхъя” төслийн ментор, “Nomadic Content” ХХК-ийн үүсгэн байгуулагч Г.Гантуяа “Манай редакцууд бүтээгдэхүүнийхээ үнийг буруу тодорхойлж байна. Дотоодын редакцууд эхний нэг жилдээ бий болсон продакт буюу бараа нь үр ашигаа өгөхгүй гэдгийг л ойлгох хэрэгтэй. Тэгэхээр цаг хугацаа, хөрөнгө санхүүгээ сайн тодорхойлж бүтээгдэхүүнээ гаргах нь зүйтэй” гэв.